BUKU - BUKU PANDUAN

Buku Skim Latihan Unit Pengakap Remaja :

Photobucket

Buku panduan Kawad kaki & Istiadat : RM 8.00 senaskha
(Keluaran Ibu Pejabat PPM )


Buku Skim Latihan Unit Pengakap Remaja :



Buku Skim Latihan Unit Pengakap Muda :


Buku Skim Latihan Unit Pengakap kanak - Kanak :


Buku skim latihan pengakap edisi terbaru keluaran dan diluluskan oleh Persekutuan Pengakap Malaysia. Beberapa skim latihan dalam buku ini telah diubahsuai mengikut keadaan semasa sekarang. Skim latihan bagi unit Pengakap Laut dan Udara masih dalam proses semakan.

Buku Panduan Pengakap Kelana (Edisi Terbaru dari Ibu Pejabat PPM)
RM 6.00

Buku Kemajuan Pengakap Kanak-Kanak - RM 15.00

Buku Kemajuan Pengakap Remaja - RM 16.00
Buku Kemajuan Pengakap Muda - RM 18.00
Buku Ilmu Pengakap Budak-Budak - RM 9.50
Buku Ilmu Pengakap - RM 12.00
Buku Prolat PKK - RM 3.50
Buku Pioneerng - RM 15.00

10 comments:

  1. Saya pengakap dari Kluang. Saya ingin membeli beberapa buku panduan daripada tuan. Bagaimanakah saya boleh menghubungi tuan?

    ReplyDelete
  2. Macam mna nak order sbb nak dperlukan rabu...apa apa wasap no sye 0179876978

    ReplyDelete
  3. Saya nak beli buku dari tuan . Mcm mana nak order?

    ReplyDelete
  4. Nak order Buku Panduan untuk Pengakap Kanak - kanak ..Please PM Me.... amreetharao@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Ada tak buku panduan pengakap muda laut yang latest version? Bagaimana cara saya nak mendapatkannya.

    ReplyDelete
  6. I am interested to purchase Panduan Lencana Kemajuan Pengakap Muda Edisi Kedua by Gordon Koh. Is this Buku Kemajuan Pengakap Muda - RM 18.00 the exact copy of what I wanted to purchase?

    ReplyDelete